Kvarnforskyrkan

Ge en gåva

Vill du vara med och ge?

Vi i Kvarnforskyrkan är glada att du besöker vår hemsida, vare sig om du är en regelbunden besökare eller om du aldrig satt en fot i en kyrka förut vill vi att du känner dig välkommen hos oss.

Vår kyrka är beroende av dig, och den byggs inte på ett fåtal personer, utan på ett helhjärtat engagemang från församlingen. Vi ser inte de olika verksamheterna eller gudstjänsten på söndag morgon som en händelse men som en naturlig del av våra liv tillsammans i gemenskapen som vi kallar församling. För att vi ska kunna ha vår fina lokal och fortsätta med missionen att göra Jesus känd, trodd, älskad och efterföljd behöver vi ditt engagemang.

Givandet är från Gud och generositet är en central del i vår tro. Det är en chans för oss att ge tillbaka till Herren för allt det han har gett oss, och när du ger till oss i Kvarnforskyrkan sår du också in i Guds rike.

Du kan ge en gåva direkt på våra gudstjänster med kontanter och/eller med ditt bankkort. Du kan även ge via plusgiro, det kommer då att stå Filadelfiaförsamlingen, Kvarnsveden vilket är det juridiska namnet vi har.

Ge via

Med bankgiro: 337-4311

Via överföring till församlingens bankkonto 8166,1 984 729 634-1

Tack för din gåva och ditt stöd!